
Specialist achizitii
DESCRIEREA JOBULUI
✓ Realizează activitatea de achiziții și gestionarea materialelor, echipamentelor, utilajelor la nivelul companiei.
✓ Întocmește necesarul de aprovizionare pe baza comenzilor primite din santier.
✓ Participă la negocierile cu furnizorii referitoare la prețurile de achiziție.
✓ Onorează comenzile din șantier doar în limita cantităților bugetate.
✓ Întocmește cererile de ofertă.
✓ Administrează contractele de achiziții, asigurându-se că se respectă prețurile negociate pe întreaga perioadă de executare a proiectului.
✓ Participă la activitatea de gestionare a materialelor în depozitul central si pe șantiere.
✓ Participă la actualizarea trimestrială a tuturor prețurile existente în tabela de întocmire a ofertelor.
✓ Dezvoltă baza de date cu privire la managementul stocurilor în vederea furnizării la timp a informațiilor corecte despre nivelurile de marfă (materiale, echipamente, utilaje) aflate în companie.
✓ Participă activ la procesele de inventariere lunare/trimestriale și/sau anuale.
✓ Planifică și centralizează necesarul de materiale/echipamente, etc.
✓ Ține evidența obiectelor de inventar și propune casarea sau scoaterea lor din uz, în condițiile prevăzute de lege.
CANDIDATUL IDEAL
✓ Studii superioare finalizate (facultate/universitate de profil);
✓ Persoană dinamică și flexibilă;
✓ Abilități de comunicare;
✓ Capabil să lucreze in echipă;
✓ Productiv și cu randament și ritm de lucru în îndeplinirea activităților;
✓ Profesionist atent la detalii specifice domeniului;
✓ Cunostințe tehnice instalații;